תהליכים

BDA Projects מתמחה בייעול תהליכי עבודה ב-IT ובארגון, במטרה להגדיל את הערך העסקי ללקוח, לצמוח ולהתייעל כחלק מתהליך מתמיד של שיפור, וכל זאת בתהליך ייחודי שהעובדים במרכזו.

BDA Projects פועלת על פי עקרונות Lean  שתמציתם : שאיפה לאיכות מושלמת ולאפס פגמים, צמצום הבזבוז ע”י ביטול פעילויות שאינן מביאות ערך עסקי, שיפור מתמיד, הקטנת עלויות, הגדלת גמישות , שאיפה לתהליכים רציפים, טיפוח העובדים בארגון והבאת יכולותיהם למיצוי מקסימלי לטובתם ולטובת הארגון.

התמחותה של BDA Projects בשיפור תהליכי עבודה ארגוניים מבוססת על ניסיון רב, ידע מקיף ומגוון מתודולוגיות מתקדמות כגון Lean , Lean-IT וכדומה. השירותים שמציעה BDA בתחום זה נועדו להאיץ ולייעל תהליכים עסקיים, וכוללים:

  • שימוש בשיטות מוכחות לשיפור מתמיד , בפרמטרים מדידים
  • אבחון פערים (Gap Analysis) בין תהליכי העבודה הקיימים ומערכות המידע התומכות בתהליכים אלה , ובין הנדרש לשיפור בפרמטרים התפעוליים והעסקיים
  • עיצוב תהליכי עבודה משופרים המותאמים לארגון, ליכולותיו ולצרכיו העסקיים
  • תמיכה מחשובית בתהליכים החדשים באמצעות מערכות מידע
  • הובלת השדרוג בתהליכי העבודה ובמחשוב עד להצלחתם המלאה
  • גיבוש וכתיבת נהלי עבודה מתאימים למהלכי העבודה השוטפים ובקרתם
  • הנחלת הידע הנדרש להמשך שיפור לעובדי הארגון

ייחודה של BDA Projects מתבטא ביכולתה לייעל תהליכים כך שישרתו היטב את הצורך העסקי לרבות הצורך בגמישות לשינויים. בתהליך הליווי המקצועי מיישמים המומחים של BDA Projects מתודולוגיות מתקדמות, המחזקות את תפיסת העבודה הפנים ארגונית, ומאפשרות לארגון למנף משאבים קיימים ולייעל את השימוש בהם, לקבוע סדרי עדיפויות נכונים ושקופים בהלימה לאסטרטגיה העסקית, ולבנות מערך נהלים ומנגנוני מעקב, בקרה, קבלת החלטות ומדידת שביעות רצון.

תהליך העבודה כולל חקר המצב הקיים בארגון, אפיון צרכים, הגדרת דרכי פעולה וכלים ליישומן, תוך הנחלת שיטות עבודה יעילות, התווית והעמקת השימוש במערכות המחשוב, והטמעת תהליכים עסקיים חוצי ארגון. במסגרת ייעול התהליכים משפרים שיטות תכנון, עבודה וניהול משאבים, ולומדים להגיב לשינויים במהירות, לאתר ולמנוע צווארי בקבוק, לייתר תהליכים מעכבים ובלתי נחוצים, ועוד.

הטמעתם של תהליכים אלה מלווה בפיילוטים לתיקוף הפתרונות המוצעים, ולהקטנת סיכונים.

הפתרונות לייעול תהליכים של BDA Projects משפרים את הערך ללקוח, מאפשרים השגת יעדים עסקיים תוך התייעלות מתמדת וכל זאת תוך שיפור ברמת שביעות הרצון של עובדי הארגון ולקוחותיו.

הלקוחות המרוצים שלנו