פשוט להתקדם ל SAP Hybris cloud for customer - CRM

  • אינטואיטיבי וקל לשימוש
  • מספק חווית משתמש מהנה
  • מותאם למכשירים ניידים ומדיה חברתית
  • מסייע לאיש המכירות למכור חכם יותר
  • מאפשר להצטיין בשירות הלקוחות

חוויית משתמש

  • חוויית משתמש מהנה ואינטואיטיבית
  • המערכת פותחה מלכתחילה לתמיכה במכשירים ניידים
  • גמישה להתאמות ייחודיות בהתאם לצרכי העסק
  • תמיכה ברשתות חברתיות לתקשורת מול הלקוח
  • כלי אנליטיקה לניתוח מידע בזמן אמת ולחיזוי
  • יכולת עבודה ב- Offline

טכנולוגיה

  • הפתרון מבוסס על פלטפורמת SAP Hana Cloud המתקדמת
  • טכנולוגית Mobile המאפשרת לעבוד מכל מקום ובכל מכשיר ב- On Line וב- Off Line.
  • ממשקים מובנים למערכות ERP של חברת SAP :SBO ו ECC.
  • ממשקים מובנים למוצרים נוספים של חברת SAP כגון : Open TEXT, Jam, פורטל לקוחות ושותפים ועוד.
  • יכולת אינטגרציה וממשקים מוכנים מראש מול מגוון מוצרי צד שלישי
  • יכולות BI : Real time analytics , Predictive Analytics
  • קישוריות לרשתות חברתיות, Web, מרכזיות טלפוניה, דוא"ל, IoT ועוד.

ניהול המכירות

כיום למכור נעשה יותר מורכב מאשר אי פעם. עליך להבין את האתגרים היחודיים של הלקוחות, את תחום עיסוקם, מה הם אוהבים ואיך ניתן לסייע להם על מנת להשיג את היעדים העסקיים שלהם.

מעבר לכך, הלקוחות עצמם מעודכנים יותר, מקושרים יותר, מסוגלים להחליף מוצר, שירות וספק בקלות רבה יותר מאשר בעבר. חשוב מכך – הם מתחילים בתהליך הקניה הרבה לפני שהם פוגשים את איש המכירות. למעשה הלקוחות פועלים באופן עצמאי לאורך חלקים ניכרים בתהליך המכירה.

כתוצאה מכך , הגדלה של הכנסות והפעלה של ארגון מוכר ורווחי אומרת שיש מורכבות רבה לנהל, למשל:

  • לצייד את אנשי המכירות בכלים שהם ירצו להשתמש בהם ויסייעו להם למכור ביתר יעילות בכל זמן ובכל מקום
  • לאפשר לצוותים לעבוד בשיתוף כמכונה משומנת היטב, ע"מ לקצר את מחזורי המכירה ולאפשר תחזית מכירות מדוייקת
  • לקבל תמונת לקוח בזמן אמת
  • לשדר את המסרים הנכונים ולחבר אליך את הלקוח לאורך כל שלב במסע שלו

ניהול השירות

בכלכלה דיגיטלית, לקוחות מצפים ליותר אפשרויות להתקשר לארגונים מאשר אי פעם,  ולקבל פתרונות מהירים לבקשות השירות שלהם.

לקוחות פותחים היום בקשות שירות אפילו לפני ביצוע הקניה. רחוקים הימים בהם שירות לקוחות היה אינטראקציה שאחרי המכירה בלבד. הסביבה הטכנולוגית של שירות לקוחות הפכה להיות מורכבת יותר לאורך זמן ולא מראה שום סימני האטה ככל שערוצי תקשורת ונקודות מגע חדשות הופכים להיות זמינים.

כיום, יותר מתמיד, חשוב מאוד לחברות לאמץ ולהציע ללקוחת פלטפורמת שירות מקצה לקצה שתספק אינטראקציות שירות במינימום מגע של הארגון כגון תמיכת קהילה, תמיכה משולבת שטח ומרכז וכדומה. SAP Hybris Service   מאפשרת לארגון שלך לכסות כל נקודת מגע עם הלקוח ולספק מצויינות בשירות.

SAP Hybris Service מציעה:

  • תובנה נכונה בזמן הנכון
    לספק לאנשי השירות את המידע הנדרש על הלקוח ועל הפתרון הנדרש, אילו משאבי שירות זמינים בכל נקודת זמן ובכל מקום על מנת לספק את צרכי הלקוחות במהירות וביעילות. בעזרת כלי שיתוף ומאגרי ידע מתאימים, נציגי השירות יוכלו להשתמש במשאבי הידע של הארגון במהירות, וכך לצמצם את הזמן שנדרש לספק פתרון לצרכי הלקוח.
  • הערוצים שהלקוח מעדיף
    פגוש את הלקוח שלך בערוץ שהוא בוחר. לקוחותיך מצפים לקבל שירות בתנאים שלהם ובערוצי התקשורת שהם מעדיפים. אפשר ללקוחות שלך לתקשר עם העסק שלך ולענות לשאלות שלהם דרך רשת חברתית או ערוץ מסורתי יותר, ללא כל טרחה נוספת מצדך.
  • פרסונליזציה של המגע עם הלקוח
    טפח את הלקוח שלך באמצעות הצעות רלוונטיות אליו בזמן המתאים, תגמול, הנחות וטיפול מותאם אליו.
    העצם את עובדיך בנקודת הקשר מול הלקוח על ידי מתן גישה לפרופיל הלקוח, היסטוריה של הזמנות ושירות, משוב והעדפות לקוח, כך שהאינטראקציה עם הלקוח תהיה אישית ומותאמת אליו.
  • אינטגרציה למערכות הארגוניות
    צוותי השירות שלך צריכים להיות מקושרים היטב לארגון כולו. כיום, לקוחות פוטנציאליים מחפשים מידע מחברות באמצעות שירות הלקוחות אפילו לפני החלטת הקניה הראשונה שלהם. פעל כמותג אחד בכל הערוצים, לניהול ותיאום חוויות הלקוח לפני ואחרי המכירה בכל נקודות המגע.
  • שירות בשטח
    מנהלי שירות וטכנאי שטח זקוקים לגישה סלולרית מלאה. יש לצייד את נציגי השירות בשטח בכלים הדרושים להם על מנת לטפל בענייני הלקוח במהירות וביעילות. צייד את נציגי השירות בשטח בכלים שיאפשרו להם לבדוק נתוני מלאי, להזמין חלקי חילוף ישירות מהמכשירים החכמים שלהם ותוך כדי עבודה. שפר פרודוקטיביות וטפל בבקשות שירות באמצעות ממשק משתמש אינטואיטיבי, במכשירים ניידים.

פשוט לפתור בעיות

פשוט לייצר הזדמנויות

פשוט לעבוד מכל מכשיר

פשוט לעבוד מכל מקום

הלקוחות המרוצים שלנו