כנס ERP.ORG.IL בנושא מחשוב ענן

לפני מספר שבועות הוזמנתי להרצות בכנס בנושא מיחשוב ענן שנערך ע"י חברת ERP.ORG.IL , חברה העוסקת בהפצת ידע המסייע למנהלים בשיפור פעילות ארגונם, באמצעות איתור, ארגון ועריכה של תוכן מקצועי בנושאים הקשורים למחשוב ותפעול הארגון.
ההרצאה עסקה בשינויים המהירים בתחום ניהול המכירות והתנהגות הצרכנים, ובאופן שבו ארגונים צריכים להתאים את עצמם לשינויים אלה, ע"מ לפעול בסביבה העסקית המשתנה. כמו כן הצגתי את מערכת SAP Hybris Cloud For Customer , מוצר חדשני מבית SAP שבא לתת מענה לצרכים אלה.
המוצר הינו סוויטה של פתרונות אינטגרטיביים לתמיכה במכירות, שירות, שיווק, Billing ו – Commerce.
לאחרונה צרפנו את המוצר לפורטפוליו המוצרים אותם אנחנו משווקים ומיישמים.
כללי המשחק משתנים בשל תמורות ניכרות בתחומים הבאים, כמובן יש גם השפעות צולבות בין התחומים :
– לקוחות
– תהליכים עסקיים
– טכנולוגיה
לקוחות: השילוב של אפשרויות בחירה מגוונות, ריבוי גורמי השפעה על קבלת ההחלטה לרכישה ומודעות גבוהה יותר לצרכים ולאפשרויות, מעלים אצל הלקוח את רף הציפיות מהספק ומפתרונותיו במהלך תהליך המכירה ואחריו.
תהליכים עסקיים: התהליכים העיסקיים מאופיינים בשינויים מהירים, שינויים מבניים וענפיים, השוק צפוף ותחרותי יותר, הגלובליזציה משפיעה גם על השווקים המקומיים, אורך חיי מוצר הולך ומתקצר והמאמץ הנדרש לשמר את כוחם של מותגים הולך וגדל.
טכנולוגיה: השינויים הטכנולוגיים משפיעים ומשנים את הדרך בה הלקוח צורך ומשתמש במוצרים.
– שפע מידע (רק בחלקו רלוונטי), זמין כל הזמן, בכל מקום, ומכל מכשיר.
– שימוש הולך וגדל ברשתות חברתיות כגורם משפיע על הרגלי צריכה וקבלת החלטות.
– דיגיטציה ו IoT מספקים אפשרויות חדשות לצריכת מידע ושימוש בו.
בהמשך ההרצאה הצגתי את היכולות והפונקציונאליות של SAP Hybris Cloud For Customer ואת האופן שבו המערכת מאפשרת לארגונים מכל הגדלים והתחומים העיסקיים להתמודד עם אתגרים אלה.

בתאריך 19.6 אנחנו מקיימים שולחן עגול בנושא "ניהול השירות בעידן החדש", להלן לינק לרישום, http://www.erp.org.il/news/new.asp?newID=4815&catID=2 אתם מוזמנים להירשם.