ממשקים

שילוב מערכות ERP ו-CRM , אתר אינטרנט עסקי ולעיתים עוד מערכות, חיוני לארגון כדי להשיג רצף פעולות מהיר, למנוע הזנה חוזרת של נתונים, לצמצם פוטנציאל טעויות ובסופו של דבר לקצר את זמן הסבב לפעולה תקינה

 חוצה מערכות.
חיבור המערכות מושג על ידי ממשקים אוטומטיים ומבוקרים, בהתאם לתהליכי העבודה ומאפיינים עסקיים ותפעוליים של הארגון. בממשקים מבוססי שירותים (Service Oriented) חלקים מהמערכת מוגדים  כשירותים בעלי מימשק מתאים, המאפשר הפעלה על ידי מערכת אחרת. השירותים מפעילים זה את זה ע”פ התהליך העסקי המוגדר של הארגון. התקשורת בין השירותים השונים מתבצעת ע”פ סטנדרטים של Web Services.

מערכות ERP נדרשות כיום בכל ארגון, על פי גדלו וצרכיו, והן  מאפשרות לעסקים לנהל את כל צרכי המידע שלהם במערכת אחת ולהתאימה לצרכי העסק בגמישות, בעלות נמוכה ובזמן קצר ובהתאם לחוקים העסקיים ולאילוצי הארגון. מערכות ERP מובילות מאפשרת ביצוע הרחבות נוספות הדרושות עם גידול הפעילות העסקית של העסק. 

להלן דוגמאות לממשקים בארגון עסקי המשלב פעילות עסקית מול הלקוח באמצעות אתר eCommerce, מתן שירות, רכז וכן גביה וניהול כספים:

 

  • ממשק 1 – קטלוג פריטים מ-ERP ל-CRM לצורך תהליכי מכירה ושירות
  • ממשק 2 – הזמנה שנוצרה ב-CRM מועברת ל-ERP לביצוע
  • ממשק 3 – לקוח חדש שנוצר ב-CRM כחלק מתהליך מכירה מועבר ל-ERP
  • ממשק 4 – עדכון פרטי ביצוע הזמנת לקוח מ-ERP ל-CRM
  • ממשק 5 – שירות – פרטי חוזה השירות שרכש הלקוח – מ-CRM ל-ERP
  • ממשק 6 – שירות – פרטי שירות שקיבל הלקוח – מ-CRM ל-ERP לצורך חיוב
  • ממשק 7 – מצב אובליגו לקוח - מ-ERP ל-CRM
  • ממשק 8 – פתיחת פריט שיווקי חדש – מ-ERP לאתר eCommerce
  • ממשק 9 – עדכון רכישה שבוצעה באתר eCommerce – כולל הקמת לקוח חדש, הזמנת רכש וכד'

חברתנו מנוסה באפיון ויישום ממשקים בין מערכות בחברות רבות בארץ.

ממשקי CRM-ERP  מקשרים את “ליבת המידע בארגון” ולכן מספקים ערך מוסף גבוה ביותר. לשילוב מערכות זה יש חשיבות קריטית הן בנושאים הפיננסיים / תפעוליים והן ביכולתם להשפיע בזמן אמת על קבלת החלטות ניהוליות ותפעוליות אופטימליות בארגון.

הלקוחות המרוצים שלנו